angle-left Muutoksia Joensuun taidemuseo Onnin aukioloaikoihin tammikuussa

Muutoksia Joensuun taidemuseo Onnin aukioloaikoihin tammikuussa

Joensuun taidemuseo Onnin näyttely ”Rosoisia muotoja ja eloisia pintoja” päättyy sunnuntaina 8. tammikuuta. Näyttely on syksyn ajan ihastuttanut asiakkaitamme, mutta nyt on aika tehdä tilaa uudelle. Aloitamme viikolla 2 Tarja Malisen ja Eeva Tiisalan yhteisnäyttelyn, ”Rauha – elämän hengitys”, valmistelut. Näyttelynvaihto tuo mukanaan muutoksia taidemuseon aukioloaikoihin.

Näyttelynvaihdon yhteydessä Joensuun taidemuseolla suoritetaan kokoelman ja museorakennuksen vuosihuoltoja. Kyseessä on vuosittainen toimenpide, joka sisältää taidemuseon kokoelman ja irtaimiston kuntotarkistukset, mahdolliset uudelleensijoitukset sekä inventoinnin. Suoritettavat huollot pohjustavat kokoelman siirtoa uuteen kokoelmakeskukseen.

Näyttelynvaihdon ja vuosihuoltojen johdosta Joensuun taidemuseo Onni sulkee ovensa yleisöltä 9.-23. tammikuuta väliseksi ajaksi.

Avaamme ovemme jälleen 24. tammikuuta alkaen. Malisen ja Tiisalan yhteisnäyttely ”Rauha – elämän hengitys” avautuu ensimmäisen kerroksen vaihtuvien näyttelyiden tilassa 26. tammikuuta 2023.

Lisätietoa:
Tarja Raninen-Siiskonen