angle-left Kaupungilta kesätöitä 15–19 -vuotiaille joensuulaisille

Kaupungilta kesätöitä 15–19 -vuotiaille joensuulaisille

Joensuun kaupungin yhteisessä kesätyöhaussa voit päästä töihin myös Joensuun taidemuseo Onniin. Kirjoita rohkeasti hakulomakkeeseen kiinnostuksesi museotyötä kohtaan.

Joensuun kaupunki työllistää kesällä 2022 noin 370 joensuulaista 15–19 -vuotiasta nuorta 2–4 viikoksi. Kaupungin omia kesätyöpaikkoja on tarjolla noin 200. Lisäksi kaupunki työllistää nuoria yrityksiin, yhdistyksiin ja kotitalouksiin sekä tukee nuorten yritystoimintaa.

Joensuun kaupungilla on tarjota töitä erityisesti puisto- ja puutarhapuolella, kulttuuri- ja nuorisopalveluissa, liikuntapuolella, kiinteistönhoidossa, päiväkodeissa sekä leikkikentillä.

Huomioitavaa on, että mikäli koronatilanne vaikuttaa kaupungin palveluihin, voi palkattavien nuorten määrä olla alkuperäistä suunnitelmaa pienempi.

Kesätyöpaikat ovat haettavana 1.2.2022 kello 9 alkaen. Hakuaika päättyy 1.3.2022 kello 15.00.

Lue lisää hakemisesta: joensuu.fi/kesatyot

Asiakkaita museon lipunmyynnissä.