Här-är-du

Innehållspresentatör

angle-left Taidemuseon kolmas kerros suljetaan 26. lokakuuta korjaustöiden ja näyttelynvaihdon vuoksi

Kolmas kerros avataan uudelleen joulukuun 2020 aikana. Ensimmäinen ja toinen kerros ovat samaan aikaan avoinna normaalisti.

Joensuun taidemuseon kolmas kerros suljetaan yleisöltä väliaikaisesti maanantaina 26. lokakuuta 2020 alkaen. Kolmannen kerroksen käytävä ja Studio-tila tyhjennetään teoksista korjaustöiden vuoksi. Sen jälkeen kerroksen näyttelyt uusitaan ikonihuonetta lukuun ottamatta.

Kiinalaisen taiteen kokoelma siirtyy käytävältä Studioon, josta se saa oman näyttelytilansa. Käytävään kootaan uusi näyttelykokonaisuus taidemuseon kokoelmista.

Kolmannen kerroksen muutosten aikana taidemuseon ensimmäisessä ja toisessa kerroksessa voi vierailla tavalliseen tapaan. Kolmas kerros avataan yleisölle uudelleen joulukuun 2020 aikana.

Kiinalaisen taiteen kokoelma Joensuun taidemuseossa