Här-är-du

Innehållspresentatör

angle-left Osallisuutta ja etsivää kulttuuriperintöä -hanke järjestää kulttuuriperintötyöpajan Joensuussa 3.11.

”Kuinka kulttuuriperintö on läsnä omassa työssäsi ja verkostoissasi?”

Joensuun museoiden Osallisuutta ja etsivää kulttuuriperintöä -hanke järjestää kulttuuriperintötyöpajan torstaina 3.11.2022 klo 10–12 Carelicumin auditoriossa (osoite Koskikatu 5, 80100 Joensuu). Työpajassa tutustutaan kulttuuriperinnön käsitteeseen ja Joensuun museoiden toimintaan alueellisena vastuumuseona. Lisäksi pohditaan yhdessä kulttuuriperinnön merkitystä oman työn tehtäväkentässä sekä verkostoidutaan eri toimijoiden kanssa.

Joensuun museot eli Pohjois-Karjalan museo ja Joensuun taidemuseo ovat toimineet Pohjois-Karjalan alueellisena vastuumuseona vuodesta 2020 alkaen. Vastuumuseotoiminta on museolain ohjaamaa. Osallisuutta ja etsivää kulttuuriperintöä -hanketta rahoittaa Museovirasto.

Työpaja on maksuton ja avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille. Aloitamme tilaisuuden kahvitellen klo 9.45.

Tervetuloa!

Ilmoittautumiset perjantaihin 28.10.2022 mennessä,

kahvitusta varten myös tiedot mahdollisista erityisruokavalioista:

Projektikoordinaattori Reetta-Mari Kellokoski

reetta-mari.kellokoski@joensuu.fi