Här-är-du

Innehållspresentatör

angle-left Ilmaislauantait kesätauolle 4.5. jälkeen – jatkuvat syyskuussa

Ilmaislauantait kesätauolle 4.5. jälkeen – jatkuvat syyskuussa

Joensuun museoiden kevään viimeinen kuukausittainen ilmaislauantai on 4. toukokuuta. Ilmaispäivät palaavat kesätauolta syyskuussa.

Joensuun taidemuseo Onni

Joensuun taidemuseo Onnin ja Pohjois-Karjalan museo Hilman kerran kuussa järjestettävä ilmaislauantai pidetään tänä keväänä vielä 4. toukokuuta, jonka jälkeen ilmaispäivät jäävät kesätauolle. Syksyn ensimmäinen ilmaislauantai on 7. syyskuuta.

Ilmaislauantait otettiin käyttöön Joensuun museoissa helmikuun 2019 alussa. Ne korvasivat aiemmin voimassa olleen perjantain happy hourin. Ilmaispäivät ovat tavoittaneet laajan yleisön, sillä molemmissa museoissa on kunakin ilmaislauantaina vieraillut 170–330 kävijää.

Ilmaispäivä pidetään kesää lukuun ottamatta pääsääntöisesti kuukauden ensimmäisenä lauantaina. Tulevat ilmaislauantait  ja muut erikoispäivät voit tarkistaa Aukioloajat ja pääsyliput -sivulta.

Lauantaina 4. toukokuuta taidemuseo on avoinna kello 11–16 ja Pohjois-Karjalan museo kello 10–15. Museoihin on vapaa pääsy myös Kansainvälisenä museopäivänä, lauantaina 18.5.

Katso myös: Pohjois-Karjalan museo Hilman verkkosivut

Joensuun taidemuseo Onni