Här-är-du

Innehållspresentatör

angle-left Resetti- ja Iris-huoneet väliaikaisesti kiinni – 2. kerroksen käytävä uudistuu

Resetti- ja Iris-huoneet väliaikaisesti kiinni – 2. kerroksen käytävä uudistuu

Museon toisessa kerroksessa 15. joulukuuta alkava pintaremontti vaikuttaa kokoelmahuoneiden aukioloon. Alakerran vaihtuva näyttely on avoinna normaalisti.

Taidemuseo Onnin toisen kerroksen käytävässä alkaa 15. joulukuuta 2020 pintaremontti ja sen jälkeen uudelleenripustus. Resetti- ja Iris-näyttelyhuoneet suljetaan remontin alussa väliaikaisesti.

Myöhemmin suljetaan vuorostaan käytävän toisessa päädyssä olevat Arla- ja Madonna-huoneet, mistä tiedotetaan erikseen. Antiikin huone on suljettu toistaiseksi. Näyttelyhuoneiden avautumisesta ja remontin etenemisestä tiedotetaan museon verkkosivuilla joulu-tammikuun aikana.

Toisen kerroksen juhlasaliin ja siellä olevaan Tuomas Ollikaisen ääniteokseen pääsee tutustumaan koko remontin ajan. Vaihtuva näyttely, Pieniä huomioita olemassaolon tavoista, on avoinna normaalisti myös alakerran osalta 10. tammikuuta 2021 saakka.

Taidemuseon kolmas kerros on vielä toistaiseksi suljettu. Kerroksessa lokakuun lopulla alkanut pintaremontti on saatu päätökseen, ja nyt käynnissä on näyttelyiden uudelleenripustus. Kerroksen avaamisesta tiedotetaan erikseen.

Kiinan taiteen näyttely siirtyy kolmannen kerroksen käytävästä Studio-huoneeseen, ja käytävään tulee suomalaista nykytaidetta museon kokoelmista. Ikonihuoneeseen ei tehdä muutoksia.