angle-left Sateenkaarihistorian muisteluilta 17.11.2021 klo 16–19

Sateenkaarihistorian muisteluilta 17.11.2021 klo 16–19

Keskiviikkona 17.11.2021 klo 16–19 Joensuun taidemuseo Onnin monitoimitilassa järjestetään Sateenkaarihistorian muisteluilta. Tapahtumassa on lyhyt alustus ja katsaus suomalaiseen sateenkaarihistoriaan, muisteluilta sekä tarjolla iltapala ja kahvitus. Monitoimitilassa on myös esillä Pohjois-Karjala Pride –viikolla toteutetun sateenkaarimuistojen keräyksen satoa.

Tilaisuus on samalla sateenkaarisenioreiden ensimmäinen tapaaminen pitkän tauon jälkeen. Ryhmä on tarkoitettu ikääntyville ja seniori-ikäisille, 50+ -vuotiaille ihmisille. Tarkoituksena on tarjota turvallinen tila keskustella ohjaajien johdolla ja omatoimisesti vertaisten kesken. Uusien osallistujien on helppo tulla mukaan, ja joka ryhmäkerran alussa käydään kuulumiskierros. Toimintaa suunnitellaan yhdessä osallistujien toiveiden mukaisesti. Ryhmän periaatteisiin kuuluvat luottamuksellisuus, itsemäärittely- ja itsemäärittelemättömyysoikeus sekä kunnioittaminen. Ryhmään ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Tapahtuma on maksuton ja sen järjestävät yhteistyössä Pohjois-Karjalan Seta ja Joensuun museot.