angle-left Joensuun taidemuseo Onni esittää: Kuolema tulee

Joensuun taidemuseo Onni esittää: Kuolema tulee

Opastettu kierros taidemaalari Oscar Parviaisen taiteeseen perjantaina 4. marraskuuta 2022.

Joensuun taidemuseo kutsuu sinut viettämään pyhäinpäivän aattoa hyytävissä tunnelmissa. ”Kuolema tulee” on opastettu kierros taidemaalari Oscar Parviaisen taiteeseen perjantaina 4. marraskuuta 2022.

Opastuksen aikana tutustumme pohjoiskarjalaiset juuret omaavan Oscar Parviaisen elämään ja tummanpuhuviin teoksiin. Teemana käsittelemme teoksissa esiintyvää kuoleman ja hengellisyyden symboliikkaa. Maalauksissa luurangot ja ruumiit saavat seuraa maailmanlopun kuvastosta ja hirmuliskoista.

Kierroksen lisäksi iltaan kuuluu ohjattu työpaja, jonka aikana osallistujat pääsevät antautumaan esoteeristen voimien ohjattaviksi öljypastellipiirtämisen parissa.

Ilmoittaudu mukaan lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: taidemuseo@joensuu.fi

Paikkoja on rajoitetusti, joten toimithan nopeasti. Ilmoittautuminen avoinna torstaina 3. marraskuuta klo 12 asti, tai niin kauan kuin paikkoja riittää.

Kierroksen ja työpajan hinta on 25€, joka maksetaan paikan päällä. (Museokortti ei käy maksuvälineenä.)

Joensuun taidemuseo Onni esittää: Kuolema tulee

4. marraskuuta 2022 – klo 18-20 @ Joensuun taidemuseo Onni

Kirkkokatu 23, 80100 Joensuu

Hinta: 25€ (Hinta sisältää sisäänpääsymaksun, opastetun kierroksen, työpajan sekä työpajan materiaalit.)

Ilmoittautuminen vain sähköpostilla: taidemuseo@joensuu.fi

Käytä sähköpostin aiheena ”Kuolema tulee – ilmoittautuminen”.

Paikkoja rajoitetusti. Ilmoittautuminen avoinna torstaina 3. marraskuuta klo 12 asti, tai niin kauan kuin paikkoja riittää.

Muutokset mahdollisia.

Oscar Parviainen - Kapusiinimunkkien hautakammio (1914) Kuva: joensuun taidemuseo